Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het me weten, samen kijken we of we tot een oplossing kunnen komen.
Komen we er samen niet uit dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de NVKH.

De NVKH is mijn beroepsvereniging en aangesloten bij koepelorganisatie RBCZ en bij een door het ministerie erkende geschillencommissie.
Ik ben aangesloten bij Quasir, een onafhankelijke geschillencommissie en Stichting Zorggeschil.
Via de Stichting Tuchtrecht Complementaire Zorg (TCZ) is tuchtrecht van toepassing.
De administratie is via de NVKH aangesloten bij Incass, het incassosysteem van de Koninklijke Vereniging van Gerechtsdeurwaarders. De eventuele kosten worden verhaald op de patiënt.
Hiermee voldoet mijn praktijk aan de eisen van de Wkkgz.

In mijn praktijk zijn folders van de geschillencommissie Zorggeschil aanwezig.

Komen we er niet uit, dan kun je je klacht bespreken met een getrainde klachtenfunctionaris van de NVKH en of Zorggeschil. Dit is een onafhankelijke geschillencommissie, de Stichting Zorggeschil, Postbus 24018, 3502 MA  Utrecht
06-12583075 (ambtelijk secretaris) 9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr). www.zorggeschil.nl 

Zie ook www.quasir.nl

Via de tzc.nu is tuchtrecht van toepassing.

Translate »